Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

duminică, 27 octombrie 2013

Activitate de toamna - coronita de toamna!

Salutare tuturor!

Pentru ca weekend-ul acesta am tot alergat prin parc ba pe jos, ba cu bicicleta, profitand de vremea superba de afara, ne-am gandit ca si acasa sa lucram ceva dragut. Asa, rapid, ceva de seara in 10 minute!

Asa ca am cules un cos de frunze si ne-am pus pe treaba. Comoda mea micuta din camera avea nevoie de o decoratiune ca sa prinda viata pana ce mami o va picta.

Materialele folosite au fost:

- un cos cu frunze;
- un cerc de hartie frumos decupat de mami de asta data;
- lipici special pentru hartie (aracet);
- sfoara;
- perfoarator si capsator;
- o foarfeca






Am uns cercul de hartie cu lipici bine, bine, peste tot.


Am lipit frunzele culese (doar o mica parte).

Am dat o gaura cu perforatorul si am trecut o sfoara mica prin ea pe care mami a innodat-o apoi.

Am facut o fundita haioasa si am capsat-o de coronita. 



Gata coronita mea!

Spor la lucru, copii!

Pupici, pupici,
Sofia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu