Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

miercuri, 30 octombrie 2013

Activitati in 5 minute de Halloween!

Salutare tuturor!

La noi acasa exista o mare dilema. Nu, nu e legata de povestea sarbatorii Halloween-ului si daca ar terbui sa o luam in calcul sau nu. Pentru ca noi luam numai partea distractiva din sarbatoare.
Ci e legata de timp. Pe e-mail primim mereu mesaje de la voi cum ca ar fi tare dragut sa postam mai des activitatile pe care le facem acasa. Da, si eu as vrea sa faca mami lucrul acesta. Insa timpul e atat de scurt (si probabil nu suntem singura familie care se confrunta cu asta) incat mami selecteaza doar 2-3 activitati pe care sa le prezinte.

Daaaar...pentru ca e un DAR aici, vom face tot posibilul sa postam ceva mai des.


Incepem cu o activitate, de fapt doua, de arts&crafts de Halloween sau, cum am vazut-o prezentata la noi la gradi, de Sarbatoarea Dovleacului.

Activitatea numarul 1. Ghirlanda cu dovleac.

Materiale necesare:
- carton ondulat colorat;
- lipici de tip aracet;
- pensula;
- foarfeca;
- doua perechi de manute :)

Mai intai, mami a desenat conturul unui dovleac pe carton. Eu l-am decupat cu mare grija. Pentru cei mai mici, lucrul acesta se poate face de catre parinti.



Apoi, am lipit nasul (prima incercare nu a iesit grozav), ochii si gura. Mami le decupase inainte intimp ce eu decupam dovleacul.




Apoi am perforat cateva garuele in dovleac si i-am prins cu sfoara doua manute sau picioare sau pur si simplu o decoratiune pentru a da impresia unei ghirlande.


Si iata protectorul meu pentru Sarbatoarea Halloweenului!

Activitatea numarul 2. Suport pentru lumanare

Si pentru ca unui dovleac nu-i sta bine decat luminat, am lucrat un suport de lumanare dintr-un borcanas de sticla ramas de la iaurtel.

Materiale necesare:
- un borcan de sticla potrivit incat sa incapa in el o lumanare pastila;
- frunze uscate de toamna, din cele proaspat ingalbenite (nu cele cazute deja pentru ca sunt casabile); noua ne-au placut mult cele de gingo biloba.
- lipici pentru tehnica servetelului sau aracet diluat;
- pensula;
- sclipici daca va credeti zane cu praf magic. :)

Am uns borcanul dintr-o parte in alta cu aracet, utilizand o pensula.


Apoi am ales frunzulite din cosuletul nostru special cu frunze de toamna si le-am presat de borcanasul lipicios.



Apoi, mami a dat inca un strat de lipici peste tot borcanul, inclusiv peste frunze.

Eu am presarat sclipici, mult sclipici peste el.

Dupa ce s-a uscat, mami a aprins o lumanare pe care a pus-o in borcan si m-a lasat sa trec mana pe deasupra ca sa vad ca frige si ca nu este o jucarie!



Atentie! Nu lasati niciodata foc nesupravegheat in preajma copiilor! Si vorbesc serios!


Spor la distractie!

Pupici, pupici,
Sofia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu