Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

luni, 26 noiembrie 2012

Motricitate fina: Rodia - un deliciu.

Hei, vreau sa va spun ca mie imi place mult rodia. Daca tati o transforma in suc, nu mai este asa distractiv, dar tot e gustos. O sa va dau reteta mai jos pentru sucul de rodie.
Mie imi place sa mananc bobitele de rodie asa cum sunt ele. Asa ca intr-o seara, l-am pandit pe tati cand se pregatea sa curete o rodie mare si frumoasa, m-am asezat tacticos la masa si "l-am ajutat", adica am mancat tot ce s-a putut manca. :))

Cum se curata rodia?

Mai intai se spala bine sub un jet de apa.
Se pregateste un castron cu apa plata, in care se va curata rodia si se vor pune boabele.
Se cresteaza coaja si se desface sub apa, in castron. Astfel boabele raman curate, iar stropii rosii nu vor pata nimic in jur.

Modalitatea mea insa e mult mai eficienta si in plus, motiv de exersare a motricitatii fine:


Iau o coaja cu bobite...





Le scot una cate una...e un pic dificil, sa stiti...pentru ca bobitele nu sunt tari, daca apesi prea tare se vor sparge si pierzi tot sucul...








Imediat ce-am prins una, o mananc....dar mai pun si deoparte pentru mai tarziu...



Sucul de Rodie:

- 1 rodie
- 2 linguri de miere
- 0.75 l apa plata (sau carbogazoasa, dupa plac).
Se curata rodia dupa cum am descris mai sus, se pun boabele in blender alaturi de apa si miere. Se amesteca totul pana se macina toate boabele.
Se scurge sucul printr-un tifon sau o sita fina si se consuma ca atare sau amestecat cu alt suc (mie imi mai place cu portocale sau cu suc de mar)

Pofta buna! si spor la curatat!

Pupici, pupici
Sofia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu