Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

miercuri, 21 noiembrie 2012

Sensory bin - cat imi place!

Asta seara, mi-am luat sensory bin-ul (o cutiuta plina cu comori - seminte, boabe, obiecte) si m-am jucat in toate felurile, asa cum mi-a placut mie.

Din pacate, sunt iarasi bolnavioara si stau acasa...
Sunt un pic trista, pentru ca la gradi ma distram tare la repetitia pentru serbare. Puteam sa ma sui pe un scaunel, fara sa ma certe "doamna", si sa-mi spun poezia in gura mare.

Asa ca astazi, obosita dupa mers la doctor si dat cu tot felul de spray-uri in gat, m-am relaxat un pic la cutiuta cu sensory bin. Cutiuta cuprinde materiale mai degraba potrivite pentru lectia de toamna, dar in curand se va schimba, asa ca am decis sa mai dau o tura printre seminte.

Ce contine Sensory bin-ul meu - boabe arpacas, boabe fasole, seminte floarea soarelui, seminte dovleac, nuci intregi cu coaja, lingurita de plastic si 2 boluri mici, mici de sticla.

Mai intai am bagat manutele si am framantat bine semintele, le-am insirat cu lingurita...


Apoi am inceput sa fac o sortare...mici la mici, mari la mari



Am lasat sa curga boabele in cutie, pe langa cutie, pe jos...hihihi...suna grozav!







Am insirat si pe masa totul...







Experienta e grozava si ma relaxeaza...acum pot sta linistita pe canapea cu tati sa ma uit pe albumele lui...

Noapte buna!
Pupici, pupici,
Sofia.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu