Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

sâmbătă, 7 septembrie 2013

Colajul pe intelesul celor mici.

Salutare dragii mei,

Si pentru ca in postarea trecuta v-am povestit despre cum am petrecut eu vacanta, iata ca acum mami s-a gandit sa mai lucram un pic la tehnica colajului.
De data asta, am introdus mult mai multe materiale, unele necunoscute mie, pe care sa le lipim si sa le imbinam cum putem. Fiti siguri ca am avut parte de ajutor din partea mamicii mele.

Iata mai jos o lista cu materialele pe care le-am folosit noi:
- lipici
- foarfeca
- carton ondulat
- panza de sac
- resturi culese dupa ascutirea creioanelor colorate
- betisoare de lemn colorate
- acuarele
- hartie alba
- plastelina


Intai am trasat un contur al lucrarii...adica mami a facut asta. Eu am venit cu ideea: cabana de la munte, pajistea si capita cu fan. Aaaa, si copacei si multe floricele!

Apoi, fara sa mai astept sa-mi povesteasca mami prea multe, m-am apucat de lipit si mozolit totul cu aracet. Gardul cabanei a fost ideea mea si iata ce haios a iesit!






Apoi m-am ocupat de acoperis. Am decis ca va fi rosu. :))






A urmat capita de fan, copacelul si floricelele..




La final, l-am prins pe sevalet si obosita am asteptat o noua zi pentru a-l termina. Pana la urma, nu e asa greu sa folosesti colajul ca si tehnica de lucru. 
Dar cum eu sunt deja o artista complexa, am decis ca lucrarea mea sa fie o tehnica mixta, asa ca mi-am luat acuarelele si m-am apucat serios de lucru.



 

 




Si pentru ca nu ma pot opri nici chiar cand merg la o petrecere, am reluat aceeasi scena cu plastelina, alaturi de mami si o limonada racoritoare. :)






Cred ca stiti deja de ce mami pune asa mult accent pe arta si tot ce tine de motricitatea fina: dezvolta muschii mainii pentru scris, incurajeaza imaginatia si creativitatea, stimuleaza imitatia si chiar empatia (poate ati auzit de neuronii oglinda), incurajeaza stima de sine si increderea in fortele proprii si, poate cel mai important, are o finalitate palpabila: Creatia Proprie!

Spor la lipit sau modelat!
Pupici, pupici,
Sofia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu