Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

duminică, 10 noiembrie 2013

Copacel de toamna - tehnica colajului si a stampilarii

Salutare tuturor! :))
Cee toaaamna frumoasa! Cred ca de la nasterea mea, e prima toamna cu asa mult soare si zile blande.


Azi am dat o raita prin parc (eu cu bicicleta si mami cu rolele) si ne-am distrat un pic pozandu-ne prin iarba verde si frunzele galbene. A fost o zi minunata!





Si pentru ca imi place mult toamna, o sa va prezint o lucrare pe care am facut-o la atelierul de arta si creatie al mamei pentru prescolari (3-6 ani) acum cateva saptamani.

Copacel de toamna.
Materiale necesare:
- carton creponat maro decupat in fasii mai groase sau mai subtire. Daca varsta copilasului e mai mare de 4 ani, poate sa-l decupeze el singur;
- lipici stick sau de tip aracet;
- dopuri de pluta, vreo 6-7;
- culori acrilice sau guasa in mai multe nuante calde de toamna, dupa preferinte;
- foaie de desen sau foaie groasa de pictura;
- scotch de hartie.

Intai lipim foaia pe masa de lucru cu scotch de hartie pentru a nu aluneca atunci cand lucram.

Apoi dam cu lipici fasiile de carton si le lipim pe foaia de lucru pentru a forma un copacel.



Utilizand dopurile de pluta pe post de stampile, incepem sa stampilam frunze de toamna in copacei. Pot fi stampilate si pe joz si pe sus si plutind si pe copac si in spatele copacului. Dupa preferinte! :))



Iata ce copacel frumusel mi-a iesit! Tare dragalas.



Spor la lucru si bucurati-va mult de soarele frumos de toamna!

Pupici, pupici,
Sofia.

2 comentarii:

  1. Cat de frumoase sunteti! Ma bucur sa va vad ... daca Sofia e mereu in centru pe tine e prima data cand te vad :) Aceasta activitate o avem si noi in vedere i abia astept sa vad cat de frumos colorat, in culori aurii iese si copacelul nostru tomnatic.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult! Da, toamna asta a fost numai inspiratie pentru noi. De fapt, cred ca a adus lumina si culoare in multe inimi. Va imbratisam cu drag!

      Ștergere