Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

marți, 11 decembrie 2012

Globulete mozaic pentru bradut!

Astazi ne-a venit o idee mare! Mai stiti bradutii pe care i-am pictat cu degetelele? Ei bine, dupa ce mami i-a decupat, au ramas o gramada de bucatele de toate formele, colorate si sclipicioase. Asa ca mamei tare i-au placut si nu le-a aruncat.

A decupat mama 3 cercuri din hartie pe care le desenase cu ajutorul unui pahar. Unul era verde, pentru ca mie imi place verde si am ales sa fie verde. Sa stiti ca si eu am invatat sa tai cu foarfeca, dar deocamdata doar drept, nu rotund. :)

Apoi eu am inceput sa le dau cu lipici, cu o pensula maaare, maaare. Nu e greu deloc, sa stiti. Doar ca te murdaresti si te lipesti de toate lucrurile din jur. Mereu mergeam sa ma spal pe manute.





Apoi, mi-a pus mama alaturi o gramajoara de bucatele de hartie stralucitoare pictata chiar de mine. Din ea am inceput sa lipesc una cate una bucatelele de hartie pe cerculet. Era dificil, pentru ca se lipeau de manute, dar nu m-am plictisit decat la ultimul cerc verde, unde am grabit lucrarea cu o nota personala: un fulg de nea realizat chiar de mine cu ajutorul unui perforator special (se gasesc la magazinele de arts@crafts).




Iata ce dragalase sunt globuletele mele, lucrate doar de mine. Puteti sa ghiciti care este primul si care este ultimul? :)



Si in felul acesta am mai stimulat inca o data jocul imaginativ, motricitatea fina, gandirea logica si limbajul.
Si am invatat un cuvant nou: mozaic, adica atunci cand bucati diferite se lipesc una langa alta pentru ca un glob sa iasa frumos. Cel putin, asta am inteles eu.

Si nu a fost prima data cand am vazut ce inseamna mozaicul: la Brasov, in fata primariei se desfasoara o expozitie foarte frumoasa de mozaic, chiar si o fetita din mozaic, iar eu am vizitat-o de 1 decembrie si mi-a placut tare mult.

Pupici, pupici!
Sofia


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu