Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

sâmbătă, 15 decembrie 2012

La polul nord - joaca cu sensory bin.

Mami mi-a facut multe surprize astazi. Si asta pentru ca suntem doar noi doua tot weekend-ul.
Intai, ne-am trezit de dimineata si am pregatit pantalonii de zapada...credeam ca vom merge la sanius. Dar mi-am adus aminte ca-mi spusese mama ca astazi vom patina. Asa ca, astazi a fost prima mea zi la patinoar si pe patine.
N-a fost tocmai cum ma asteptam...intai nu aveau la inchiriat patine pentru piciorusul meu mic, asa ca am "insistat" sa-mi dea orice patine are...am nimerit unele imense. Apoi am vazut ce frumos patinau ceilalti si m-am dus cu mami pe gheata ca sa descopar ca eu nici nu reuseam sa ma tin pe picioruse.
Asa ca am plans... plangeam fiindca ca-mi placea mult si vroiam sa patinez dar in acelasi timp mi-era foarte frica, obosisem si mi-era tare somn de la aerul rece. Normal ca pe drum am adormit bustean.

Dar nu despre asta vroiam sa va povestesc, ci despre a doua mea surpriza de acasa. Mi-a pregatit mami sensory bin de iarna! Multumim Camelia si M. pentru ideile voastre minunate din care s-a inspirat si mami.
L-am numit impreuna "viata la Polul Nord si la Oceanul Inghetat".


Materialele folosite pentru sensory bin:


- un vas imens de sticla de la bucatarie;
- sare simpla, alba, fina;
- sare roz, fina de Himalaya;
- bulgarasi mici de polistiren;
- bulgarasi mari de polistiren;
- bulgarasi fini pompom;
- un CD vechi care sa imite gheata;
- 2 miniboluri de sticla si o lingurita de plastic;
- tub arctic de la Safari Ltd, cumparat de la jucariata.ro;



Eu imi dezghetam piciorusele in urma experientei noastre de patinaj, si asteptam sa ma strige mami ca e gata cus-cusul. Cand colo, vine mami cu ditamai vasul tocmai bun de jucat.





Nici nu stiam ce sa fac, asa ca am intrebat-o pe mami: "ce trebuie sa faci aici?" asa eram de uimita.


Apoi, pana a fost gata masa, m-am jucat non-stop...




si iata dupa o ora jumate, inca mai revin la vas si mai bag manutele putin, mai studiez igluul, mai adun niste sare. :))


Intre timp, au mai aparut si alte personaje: o morsa, un ren, o vulpita polara si un pinguin.

Si pentru ca de data asta doar m-am jucat, mami nu a intervenit in nici un fel: doar m-a avertizat ca daca voi manca sare, o sa-mi fie tare, tare sete...si asa a fost.
Insa, atat de curioasa am devenit sa vad cum traiesc eschimosii, incat mai pe seara vom lua enciclopedia si vom studia atente acest amanunt.

Iata si o poza cu mine la pationoar pentru prima data! :))



Distractie frumoasa la zapada!
Pupici, pupici,
Sofia!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu