Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

duminică, 31 martie 2013

Pregatirea pentru scris. Partea a II-a


Si pentru ca v-am promis in articolul precedent ca va arat cum am lucrat in ultima perioada, iata cateva activitati pe care le-am tot folosit in ultimele zile:

Coloratul
Ma ajuta foarte mult sa exersez pozitia corecta a creionului, sa execut diferite miscari libere. In plus, imi  folosesc mult atentia si concentrarea. Este una din activitatile preferate ale copiilor.


Coloratul in cadrul formelor deja trasate ajuta la concentrare, la limitarea miscarilor haotice, la urmarirea liniei de demarcatie.

Pictura
Este minunata pentru copii, o activitate artistica multi senzoriala. Cu degetele, cu toata palma sau cu pensula, miscarile sunt fluide, se realizeaza usor si invita copilul sa execute miscari ample, circulare.

Scrisul pe piatra cu apa si pensula (mami s-a inspirat pentru activitate din caligrafia japoneza).
Pare ciudata activitatea, insa m-am distrat de minune! Si in plus, am exersat liniile drepte, ondulate si buclele intr-un spatiu limitat ce ma invita sa fiu foarte atenta si sa ma concentrez pe activitate.



Carnetelul cu foi liniate.
Pe mine ma bucura mult sa pot scrie si eu ca mami pe propriul meu carnetel. Am parte de un spatiu limitat si atunci ma concentrez sa nu depasesc.



Folosirea pensetei pentru a transfera pom-pom-urile. A fost o mare provocare pentru mine, pentru ca pom-pom-urile nu se lasau prinse.

Folosirea diferitelor tipuri de clesti: 
de rufe pentru imperecherea pantofilor

de prins hartia

sau de par

Utilizarea aparatului de invatat litere Scrible&Write de la LeapFrog pe care il folosesc zilnic (se gaseste de cumparat si la Cora):


Spor la catarat! stiti voi de ce ;)

Pupici, pupici,
Sofia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu