Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

miercuri, 20 iunie 2012

"Super Activitati" ca sa ne construim stima de sine! PARTEA I

Azi nu am vrut deloc sa pedalez la tricicleta. Nu e vorba ca nu ajung cu piciorusele la pedale sau ca nu m-am prins cum se face chestia asta. Pur si simplu eu nu vreau sa pedalez, pedalele merg anapoda, imi aluneca piciorusele de pe ele si ma enervez rau de tot, tip si ma dau jos. Si mami se enerveaza, bineinteles.
Dar azi ne-am oprit in parc iar lui Darius, un prieten de 3 ani, i-au sclipit ochisorii dupa tricicleta mea abandonata intr-un colt. S-a plimbat cu ea, a dat multe ture pana cand...am hotarat sa ma sui din nou pe ea. E drept nu a mers defel la mine, dar mami a impins-o si eu am pedalat incet pana a mers un pic...un metru. Atunci am fost mandra.

Am cautat cu mami niste jocuri foarte frumoase pe care sigur le voi juca (poate si cand voi fi mai mare si voi invata sa scriu). Mami spune ca asa o sa imi creasca increderea in mine - ramane de vazut, dar pana una alta, sa le incercam:

1. Escalada - cataratul pe pereti special amenajati in parcuri sau la sali de escalada incurajeaza increderea in sine la copii prin faptul ca simt ca au realizat ceva maret. Mie, la inceput mi s-a parut dificil orice panou de tobogan cu "telefoane" de care sa ma agat. Nu mai bine urcam pe scari ca sa ajung la tobogan? Dar ce credeti ca s-a intamplat? dupa multe exercitii, am stiut cum si unde sa pun manutele si piciorusele, am simtit ca sunt mare si am ajuns acolo sus.
Acum am trecut deja la un alt nivel: "rock climbing". :) Ei, sunt mare sau nu?

VA URMA...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu