Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

marți, 31 iulie 2012

Ai baut vreodata sanatate la pahar?

GUEST POST: SORINA CIOROIU - consilier nutritie / stil de viata



De curand, mamica unui bun prieten de-al meu a scris un articol foarte frumos despre cum putem sa fim copii sanatosi si parinti fericiti, sa crestem armonios, sa ne ferim cat putem de raceli, infectii si alte bube urate care pot apare in copilarie, dar si despre importanta unei alimentatii sanatoase, echilibrate, si a fitonutrientilor in alimentatie. In primul rand e vorba de Aloe Vera, o planta de care mami a mea s-a indragostit. Iata despre ce este vorba:


 


"

Ai baut vreodata sanatate la pahar?


Eu am facut-o si o fac in fiecare zi. Copilul meu de 2 ani si 6 luni isi ia portia de sanatate in fiecare dimineata, de mai bine de 1 an deja. Poate va suna a strategie de marketing, acelasi lucru l-am simtit si eu prima oara cand am auzit expresia, pana am vazut rezultate. Haideti sa va spun despre ce vorbesc si apoi trec la experiente.


Sunt convinsa ca ati auzit de planta de aloe. S-ar putea chiar sa o aveti acasa pe post de planta ornamentala sau poate bunicile voastre foloseau frunzele sa va trateze juliturile din copilarie. Cert este ca planta este cunoscuta de mii de ani, iar efectele sale benefice pentru tratarea problemelor de piele tot de pe atunci. Ceea ce nu am stiut eu este ca sucul obtinut din frunzele de aloe se poate bea.

 
Pe pamant exista peste 200 de specii de aloe, doar 4 dintre ele au efect terapeutic insa, specia cu cele mai multe efecte benefice se cheama Aloe Barbadensis Miller, sau Aloe Vera, aloe “adevarata”.


Si specia asta este folosita de o companie, lider mondial de 34 de ani in productia si distributia de produse pe baza de aloe vera pentru sanatate si frumusete. Eu i-am descoperit acum un an, nu ma confruntam cu o problema anume de sanatate, ma consideram sanatoasa si aveam impresia ca asa voi ramane tot timpul.


Si apoi am stat putin si m-am gandit: nu mai sunt doar eu cu mine, e un prichindel mic care depinde de mine, indiferent de cum ma simt trebuie sa fiu langa el; chiar daca am o migrena el vrea in parc, chiar daca am febra 39 cu frisoane el vrea sa ne jucam, chiar daca sunt lipsita de energie si fara chef trebuie sa-I gatesc in fiecare zi. Se spune ca este mult mai efficient, mai usor, mai simplu si chiar mai economic sa previ decat sa tratezi. Chiar asa este! Si daca tot ce trebuie sa fac sa stau departe de medic si de medicamente este sa beau un suc in fiecare dimineata pai atunci asta am sa fac in fiecare zi, toata viata.


Deci nu o sa va povestesc un caz incredibil pe care l-am rezolvat cu aloe vera, doar beneficiile pe care le-a adus in viata mea si a copilului meu consumul acestui suc de aloe.

 

Luca, baietelul meu, avea atunci 1 an si 6 luni; a reactionat foarte bine la primul contact cu gelul de aloe, cu toate ca acesta are un gust “deosebit”…nu seamana cu nimic din cea am baut eu pana acum. Ii spune “suculet”, are consistenta unui suc de fructe cu pulpa si se poate bea ca atare sau combinat cu orice suc natural, facut in casa. Pana la momentul respectiv Luca racea aproape in fiecare luna. Si 10 zile ne luptam cu nasul infundat, tusea, starea generala proasta, febra si toate cele. Aveam un dulap plin cu anti-termice, picaturi nazale, sprayuri faringiene, supozitoare, pliculete cu tot felul de medicamente in caz de….. Cand plecam in concediu o geanta era plina cu toate cele de mai sus, daca se intampla sa…


O sa ma credeti daca va spun ca nu am mai intrat intr-o farmacie de 1 an? Nici pentru mine nici pentru Luca.


El intr-un an de consum nu a mai facut nicio raceala, nici rosu in gat, nici probleme de tranzit nu a mai avut. Si cum nu mai cred in coincidente de ceva vreme, m-am convins ca tot ce auzisem si citisem despre gelul de aloe era adevarat.


Si apoi dupa o vreme eu nu mai aveam acele dureri de cap razlete, disparusera balonarile si disconfortul stomacal, am scapat de dependenta de Cola si rezultatul care a contat enorm pentru mine, am scapat si de ultimele 10 kg acumulate in timpul sarcinii (dintr-un total de 35-pot sa demonstrez cu poze ).


De ce pot un bebelus si un adult sa foloseasca acelasi produs pentru probleme diferite?
Datorita compozitiei sucului de aloe: contine peste 200 de substante active dintre care: 20 minerale, 18 aminoacizi si 12 vitamine. Este o sursa vegetala de vitamina B12 necesara sistemului nervos.


Si sa va spun si cateva lucruri pe care le poate face acest suc:

 
1. DETOXIFICA ORGANISMUL
-este cel mai puternic detoxifiant natural, este modalitatea ideala prin care ajutam organismul sa scape de toxinele accumulate

2.SUSTINE FUNCTIA IMUNITARA
-regleaza activitatea sistemului imunitar

3. REGLEAZA METABOLISMUL GENERAL
-are efect antidiabetic

4.STIMULEAZA REGENERAREA TISULARA
-aduce material necesar rainnoirii celulelor sanatoase, acestea se regenereaza de 7-8 ori mai repede decat in mod normal (de aici si vindecarea oricarei probleme de piele mult mai repede atunci cand folosesti un produs pe baza dea aloe vera)

5. PROTEJEAZA APARATUL CARDIO-VASCULAR
-rol important in prevenirea afectiunilor cardio-vasculare, in special de tip ischemic (angina pectorala, infarct miocardic)
-reduce nivelul colesterolului


6. REGLEAZA ACTIVITATEA TRACTULUI DIGESTIV

            7. PROPRIETATI ANTIINFLAMATORII
-gelul de aloe contine 12 substante cu effect antiinflamator, ale caror efecte au fost demonstrate stiintific


8. PROTEJEAZA SISTEMUL OSTEO-ARTICULAR


9. EFECT ANTIMICROBIAN, ANTIVIRAL, ANTIPARAZITAR, ANTIFUNGIC

10. SUSTINE SISTEMUL NERVOS
- pentru buna functionare a sistemului nervos central si a nervilor periferici

11. ROL ANTIOXIDANT
-neutralizeaza radicalii liberi, aceste molecule instabile foarte reactive care distrug lipidele de protectie, proteinele si acizii nucleici (AND si ARN)

12. PROTEJEAZA TESUTURILE OCULARE


13. REGLEAZA GREUTATEA CORPORALA

14. MENTINE SANATATEA PIELII


De cand am intalnit aceste produse spun tuturor despre ele, nu reactioneaza toti, doar cei care au ochii deschisi si urechile ciulite. Se spune ca in zilele noastre analfabetii nu sunt cei care nu stiu sa citeasca ci cei care nu se informeza si nu inteleg
 
In conditiile de viata actuale cred ca toata lumea ar trebui sa consume aloe. Cand alimentul nu mai este aliment, nu-si mai indeplineste functia initiala, aceea de a ne furniza organismului substantele de care are nevoie zilnic pentru a functiona normal, sucul de aloe este un aliment functional complet.


Sucul de aloe este in primul rand pentru oamenii sanatosi, sau macar cei ce se considera sanatosi (se spune ca acestia de fapt nu sunt suficient investigati), dar daca ajungem totusi sa ne confruntam cu diferite probleme de sanatate, el ajuta organismul sa lupte cu boala si cu efectele adverse ale terapiilor chimice. Nu este un medicament, nu are efecte adverse si contraindicatii, este un produs natural pentru sanatate.


Cand suntem intrebati ce ne dorim spunem sanatate, va este cunoscuta expresia “Lasa sa fiu eu snaatos ca pe restul le fac”…oare chiar asa este? Pe ce loc se afla sanatatea cand faceti lista lunara de cheltuieli?? Cat costa sanatatea noastra si a copiilor nostri?? Scump…daca nu avem grija de ea si daca nu facem nimic sa ne-o pastram.
Fiecare sa-si fac o analiza si sa ia decizia cea mai potrivita pentru el; eu (Sorina) si Luci ne-am facut datoria sa va informam.

"




SORINA CIOROIU - este mamica lui Luca, de 2 ani si jumatate, este consilier nutritie / stil de viata in cadrul unei companii globale si isi imparte viata cu bucurie intre familie si serviciul pe care il are. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu