Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

joi, 26 iulie 2012

O delicioasa supa de rosii, un adevarat cocktail de vitamine! Varianta pentru bebe si varianta pentru mami si tati!

Buna tuturor! Astazi am fost dis de dimineata afara la joaca cu prietenele mele de la bloc. Am stat pe bancuta la umbra, ne-am insirat in ordinea culorilor, apoi a marimilor si apoi a importantei toate jucarelele, am desenat pe asfalt pe Sofi cu tati si pe Mickey cu Minnie. Apoi am vazut cum creste frunzulita de nuc dar mai ales cum cresc nucile care erau ca niste mingiute verzi, asa ca eu am denumit acest copac - un copac mingios.


La un moment dat, s-a facut atat de cald, ca ne-am intins toate pe bancute sa dormim. Acasa, nimic nu-mi convenea, daramite o ciorbita calda, iar de iaurt nu prea mai aveam chef.


Asa ca mami s-a inspirat dintr-o reteta spaniola - Gazpacho Andaluz - transformand reteta astfel incat sa fie pe placul burticii mele pretentioase. Mami si tati sunt fani ai acestei retete, de cand au aflat de ea de la o matusa de-a mea.




Iata cum a facut:

Supa de rosii cruda, de vara pentru copii


- 3,4 rosii romanesti bine coapte (de preferat sa nu fie din cele crescute cu aditivi);
- 2 castraveciori mici
- 1 ardei capia mic
- 1 ardei gras mic
- 1 dovelcel mic
- putina sare
- 1 lingura ulei de masline
- 2 linguri zeama de lamaie
- cateva frunze de patrunjel (un sfert de legatura)
- 150 ml apa proaspata plata


Se da totul la blender pana se face ca o supa crema, se serveste la temperatura camerei.

 Atentie, supele nu se servesc reci, numai la temperatura camerei, chiar daca ne este foarte sete!
Se poate pastra 2 zile la frigider!





Supa Gazpacho Andaluze foarte gustoasa si aromata, si extrem de buna pentru adulti. 

Iata o varianta des folosita in casa la noi:

- 1kg rosii bine coapte
- 1 ardei gras
- 2 castraveti
- 1 dovlecel mic
- 1 ceapa
- 2, 3 catei usturoi
- 2 linguri zeama de lamaie
- 2 linguri ulei de masline de f buna calitate (de preferat cel nefiltrat)
- 1 felie de paine alba uscata
- 150 ml apa
- cateva frunzulite de patrunjel
- sare, piper si oregano (dupa gust) sau cateva picaturi de Tabasco

Se mixeaza totul in blender si se serveste cu bucatele de castravete tocat marunt!


Pofta buna!

Si sa ne spuneti voua cum vi s-a parut?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu